Inhouse och specialistroller ökar inom marknad
En undersökning från Sveriges Annonsörer visar att en majoritet av stora svenska företag och organisationer har en inhouseavdelning och att antalet anställda och specialistroller på marknadsavdelningen ökar. I undersökningen Marknadsavdelningen 23 har intresseorganisationen Sveriges Annonsörer och managementkonsultbolaget Kapero genomfört en webbenkät riktad till marknadschefer, sälj- och affärsområdeschefer och vdar från de största reklamköpande företagen i
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.