Hur skapar och marknadsför man event som lockar, Katarina Curran
Katarina Curran, pr-strateg på Prat PR, berättar vilka medier man kan använda för att sprida ett event, hur man lockar många till att delta och hur byrån arbetar för att skapa ett framgångsrikt event. – Vi jobbar ofta riktat mot en tydlig målgrupp, exempelvis influencers med en trogen och engagerad följarskara som vi i förlängningen
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.