Hur förbereder man sig för ai-sökmotorerna, Björn Bydén

JOBBA EFFEKTIVT. Björn Bydén, chef på Pineberry, berättar hur kommunikatörer och marknadsförare ska tänka kring framväxten av nya ai-sökmotorer. – Det mest grundläggande att ta till sig är att detta öppnar upp för helt nya sätt för användarna att söka och få information serverad på, säger Björn Bydén. Perspektivet breddas på vad en sökmotor faktiskt
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.