Inför kampanjskapandet var Henrik Lundqvist en något utsliten ambassadör för varumärket Head & Shoulders efter fyra år. Några nya produkter fanns det heller inte att tala om. Kunden, P&G, vill samtidigt maxa Henke Lundqvist i de sociala medierna.

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Henke Lundqvists fejkade presskonferens fick fart på medierna 2017-01-27T13:59:39+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion