Henke Lundqvists fejkade presskonferens fick fart på medierna
Inför kampanjskapandet var Henrik Lundqvist en något utsliten ambassadör för varumärket Head & Shoulders efter fyra år. Några nya produkter fanns det heller inte att tala om. Kunden, P&G, vill samtidigt maxa Henke Lundqvist i de sociala medierna.
Inför kampanjskapandet var Henrik Lundqvist en något utsliten ambassadör för varumärket Head & Shoulders efter fyra år. Några nya produkter fanns det heller inte att tala om. Kunden, P&G, vill samtidigt maxa Henke Lundqvist i de sociala medierna.
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.