Han ska växla upp Schibsteds prenumerationsaffär
Karl Hahtovirta axlar ansvaret för den svenska prenumerationsaffären när Schibsted stuvar om organisationen. Schibsted tar ett krafttag om prenumerationstjänsterna i syfte att öka användarintäkterna genom att samla prenumeration och produkt i en ny organisation för den svenska och norska marknaden, Schibsted Product & Consumer. Aftonbladets kommersiella chef Karl Hahtovirta är ny chef för Schibsteds prenumerationsaffär
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.