Grayling: konsumenter trötta på företagskommunikation
En undersökning från Grayling visar att 97 procent av konsumenter visar tecken på varumärkeströtthet på grund av höga levnadskostnader, felaktig information och teknologiska framsteg och budskaps-washing. Det skriver Provoke Media. Nästan samtliga av de 2 000 brittiska konsumenter i undersökningen visar tecken på att sluta investera känslomässigt och finansiellt i varumärken. 97 procent visar åtminstone ett
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.