Förtroende ‑ temat i Hammer & Hanborgs undersökning
Rekryteringsföretaget Hammer & Hanborg har satt temat förtroende för årets variant av undersökningen Kommunikatören.
Den mejlas ut till 27 000 kommunikatörer och löper i tre veckor. Undersökningen kartlägger hur marknadsförare och kommunikatörer ser på sina jobb och hur deras arbeten påverkas av trender och förändras. Undersökningen görs för nionde gången. Förra årets tema var kriskommunikation. I år är tema förtroend
Rekryteringsföretaget Hammer & Hanborg har satt temat förtroende för årets variant av undersökningen Kommunikatören.
Den mejlas ut till 27 000 kommunikatörer och löper i tre veckor. Undersökningen kartlägger hur marknadsförare och kommunikatörer ser på sina jobb och hur deras arbeten påverkas av trender och förändras. Undersökningen görs för nionde gången. Förra årets tema var kriskommunikation. I år är tema förtroend
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.