Formuleringarna som ger bättre pr
Ragan Communications har sammanställt tips från experter om hur de tänker kring formulering och ordval för att effektivisera och maximera genomslaget med sin pr. Här är tipsen.
Lauren Pulte, kommunikationschef på Tronc, anser att det viktigaste du behöver göra är att skapa och behålla en tonalitet och röst som varumärket står bakom och som driver den externa kommunikationen i samtliga kanaler.
Lauren Pulte, kommunikationschef på Tronc, anser att det viktigaste du behöver göra är att skapa och behålla en tonalitet och röst som varumärket står bakom och som driver den externa kommunikationen i samtliga kanaler.
Ragan Communications har sammanställt tips från experter om hur de tänker kring formulering och ordval för att effektivisera och maximera genomslaget med sin pr. Här är tipsen.
Lauren Pulte, kommunikationschef på Tronc, anser att det viktigaste du behöver göra är att skapa och behålla en tonalitet och röst som varumärket står bakom och som driver den externa kommunikationen i samtliga kanaler.
Lauren Pulte, kommunikationschef på Tronc, anser att det viktigaste du behöver göra är att skapa och behålla en tonalitet och röst som varumärket står bakom och som driver den externa kommunikationen i samtliga kanaler.
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.