År 2013 tog BMW in kommunikationsidén Minifixar till Almedalen. Tanken var att bli Almedalsbesökarnas bästa vän. Och att väcka sympati och skapa sälj för bilmärket Mini. Idén hade utvecklats av pr-byrån Progress, som drivs av två av den förra statsministern Göran Perssons väskbärare, Robbin Grönstedt och Manuel Ferrer.  Idén kändes då något krystad. Idag framstår Minifixar som något mycket framsynt

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Fixare blir vi allihopa 2016-06-17T20:16:29+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion