FB-reklamen fortsätter minska
FACEBOOKREKLAM. Två elbolag placerar sig högt på listan över de största reklamköparna inom sociala frågor, val eller politik på Metas plattformar den senaste veckan. Under årets åttonde vecka, perioden 19-feb-25 feb spenderar Operation Smile 236 501 kronor på 14 annonser på Metas plattformar vilket gör att insamlingsorganisationen toppar listan över de största reklamspenderarna. Näst högst upp
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.