Denna vecka bloggtipsar Erik Zsiga, presstalesman i Electroluxkoncernen.
 
I ett konsumentföretag som Electrolux är det viktigt att lyssna på hur konsumenterna beskriver sina produkter. Idag gör de ofta det på bloggar och i andra sociala medier

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Erik Zsiga: ”På Trendhunter finns fler mikrotrender än jag hinner ta in” 2010-05-26T20:42:36+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion