Erik Zsiga: ”På Trendhunter finns fler mikrotrender än jag hinner ta in”
Denna vecka bloggtipsar Erik Zsiga, presstalesman i Electroluxkoncernen.
I ett konsumentföretag som Electrolux är det viktigt att lyssna på hur konsumenterna beskriver sina produkter. Idag gör de ofta det på bloggar och i andra sociala medier
Denna vecka bloggtipsar Erik Zsiga, presstalesman i Electroluxkoncernen.
I ett konsumentföretag som Electrolux är det viktigt att lyssna på hur konsumenterna beskriver sina produkter. Idag gör de ofta det på bloggar och i andra sociala medier
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.