De köpte mest reklamplats 2022
Företag inom mat, elektronik och telekom ligger högst på listan över aktörerna som köpte mest reklamutrymme i traditionella medier under 2022. Det visar en körning hos Kantars reklammätning Sifo RM. Totalt köptes det reklamutrymme för drygt 48 miljarder kronor år 2022. Då ska sägas att det handlar om bruttopriser, exklusive rabatter, som kana vara omfattande
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.