Content och hållbarhet lyfter Arvid Nordquist
Arvid Nordquists marknadsdirektör berättar hur content och hållbarhet driver kaffevarumärkets externa kommunikation. Värdena som ska genomsyra kaffevarumärket Arvid Nordquist är ”god smak, kvalitet och hållbarhet”. – På Arvid Nordquist har smak alltid varit i fokus. Men smakupplevelsen är idag inte begränsad till smaklökarna på tungan eller dofterna vi känner. Mer än någonsin äter och dricker
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.