Det Linköpingsbaserade undersökningsföretaget CMA bygger vidare på tre hittills stadiga ben: medarbetarundersökningar, kundundersökningar och varumärkesundersökningar. Bolaget ökade omsättningen med 5 procent till 28 miljoner kronor under 2009. Rörelseresultatet nästan utplånades från 2,3 miljoner kronor till 300 000 kronor

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

CMA ökar och utvecklar webbpanel 2010-10-28T01:23:50+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion