Citycon stuvar om varumärket

Hållbara samhällen ska genomsyra fastighetsbolaget Citycons nya varumärkesidentitet. Finska Citycon har genomfört ett större strategiskt arbete för att se över sitt varumärke, både på koncernnivå och för sina 33 centrum i Norden och Baltikum, tillsammans med byrån Kurppa Hosk. – Vi har lanserat en ny varumärkesidentitet, inklusive en ny logotyp, för att bättre återspegla bolagets
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.