Carlsbergs varumärken bär ut hållbarhetsagendan

VECKANS HÅLLBARHETSCHEF 39. Men hjälp av starka varumärken tar bryggerikoncernen Carlsberg ut sin hållbarhetsagenda till konsumenterna. Anna Anderberg, hållbarhetschef för Carlsberg Sverige berättar hur rollen som hållbarhetschef har utvecklats de senaste åren: – Generellt har vi mer att göra idag, både vad gäller det övergripande ansvaret över strategi och plan, projektuppföljning och rapportering. Men, också
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.