Byråernas strategier för att presentera medarbetarna
Kommunikationsbyråerna har olika strategier för att presentera sina allra värdefullaste tillgångar, nämligen medarbetarna. Westander listar samtliga av byråns cirka 40 anställda på sajten. Här finns porträttbilder på de anställda, namn, yrkestitel, kontaktuppgifter och en text som beskriver den anställdas specialistområden och studiebakgrund. – Vi ser gärna att möjliga kunder tar direktkontakt med våra specialister inom
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.