Kunskapsledarskap byggs av content som ska upplevas som innovativt inom pågående trender och ämnen som berör och influerar en bransch. Med hjälp av detta innehåll ska ett företag eller person upplevas som en auktoritet. Att skapa denna typ av innehåll, är inte lätt. Här ger Kelda Rericha, senior contentstrateg på A Wordsmith, sina tips.

protagonisten/huvudpersonen

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Bygg en story för kunskapsledarskap 2017-01-20T07:58:37+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion