Boozt svidar om
Det börsnoterade online-varuhuset Boozt relanserar sig med ny kundklubb och identitet. När Boozt släppte nya kundklubben Club Boozt passade varuhuset på att bygga om sin identitet. Boozts interna designbyrå, som består av över 20 personer, samarbetade med den danska byrån Boye & Spellerberg för att ta fram identiteten och kampanjmaterial för relanseringen, bland annat en
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.