Birka lyfter ankare med en ny profil ombord
Om en månad är det premiärkryssning för skeppet Birka Gotland som med hjälp av Singular Studios tagit fram en ny strategisk plattform, personlighet och grafisk profil. Destination Gotland och Viking Line har också varit med i arbetet där tanken bland annat är att locka fler kunder och nya målgrupper. Susanne Kaarnimo-Knight, vd på Gotland Alandia Cruises
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.