Mellan 2008 och 2009 lyckades Kronofogdemyndigheten att öka sitt nöjd kund-index med 20 procent. Detta beror på främst på ett annat bemötande av människor, enligt presschefen Åke Lundholm.
– Det är jättesvårt att uppge någon enskild faktor, strategiskt arbetar vi alltid med att förbättra våra kundvärden och bemötandet är givetvis väldigt viktigt

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Bemötandet mer proffsigt hos Kronofogden 2010-02-17T21:05:57+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion