Bemötandet mer proffsigt hos Kronofogden
Mellan 2008 och 2009 lyckades Kronofogdemyndigheten att öka sitt nöjd kund-index med 20 procent. Detta beror på främst på ett annat bemötande av människor, enligt presschefen Åke Lundholm.
– Det är jättesvårt att uppge någon enskild faktor, strategiskt arbetar vi alltid med att förbättra våra kundvärden och bemötandet är givetvis väldigt viktigt
Mellan 2008 och 2009 lyckades Kronofogdemyndigheten att öka sitt nöjd kund-index med 20 procent. Detta beror på främst på ett annat bemötande av människor, enligt presschefen Åke Lundholm.
– Det är jättesvårt att uppge någon enskild faktor, strategiskt arbetar vi alltid med att förbättra våra kundvärden och bemötandet är givetvis väldigt viktigt
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.