Ett led i arbetet är att byrån PR Event, som driver arrangemanget, värvar Jonas Bergström från mediebyrån MEC. Där har han jobbat med tennisveckan i Båstad och senast med Mercedes Benz Fashion Week. Jonas Bergström är ännu förtegen om sin nya roll.
– Vi ska ta ut Båstad i världen. Och plocka in världen i Båstad. Tennisveckan är Sveriges största b2b-event (företagsevent)

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Båstad trappar upp med Ericsson och eventchef 2013-02-07T09:31:38+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion