Henrik Nyberg, nordisk produktionschef för Findus, har varit företagets huvudsakliga talesperson under en kris som inte kan beskrivas på något annat sätt än svår. Konsumenterna har rasat i de sociala medierna, medietrycket har varit enormt och dessutom är krisen internationell. En mardröm för vilken chef som helst, men Henrik Nyberg ringer lugnt sina samtal till medierna. Han berättar:
– Från vår sida har det varit intensiva dagar…det börjar bli veckor

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Aspekta hjälper Findus i krisen 2013-02-14T12:29:13+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion