Under drygt tio år har Precis bjudit in landets högskole- och universitetsstuderande till en uppsatstävling inom området medie- och kommunikationsvetenskap, företagsekonomi eller statsvetenskap vars ämne ryms under rubriken: PR och kommunikation som strategiskt verktyg.
 
I år har 20 uppsatser inkommit med stor spridning bland lärosätena, bland annat från högskolan för lärande kommunikation i Jönköping, Stockholms, Uppsala, Lunds och Växjö universitet, Mittuniversitetet oc

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

20 tävlar om Precis uppsatspris 2010-03-10T13:28:20+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion