20 tävlar om Precis uppsatspris
Under drygt tio år har Precis bjudit in landets högskole- och universitetsstuderande till en uppsatstävling inom området medie- och kommunikationsvetenskap, företagsekonomi eller statsvetenskap vars ämne ryms under rubriken: PR och kommunikation som strategiskt verktyg.
I år har 20 uppsatser inkommit med stor spridning bland lärosätena, bland annat från högskolan för lärande kommunikation i Jönköping, Stockholms, Uppsala, Lunds och Växjö universitet, Mittuniversitetet oc
Under drygt tio år har Precis bjudit in landets högskole- och universitetsstuderande till en uppsatstävling inom området medie- och kommunikationsvetenskap, företagsekonomi eller statsvetenskap vars ämne ryms under rubriken: PR och kommunikation som strategiskt verktyg.
I år har 20 uppsatser inkommit med stor spridning bland lärosätena, bland annat från högskolan för lärande kommunikation i Jönköping, Stockholms, Uppsala, Lunds och Växjö universitet, Mittuniversitetet oc
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.