VECKANS AFFÄRER. Accenture Interactive har vunnit en ny kund i Radisson Hotel Group och House of Friends får uppdraget att ansvara för JCs marknadsföring.

Accenture Interactivehar ingått avtal med Radisson Hotel Groupom att utveckla hotellkedjans digitala närvaro och försäljning genom förbättrad kundupplevelse.

JCtecknar avtal för 2018 med House of Friends. Avtalet häller kreativt arbete och produktion av all JCs marknadsföring, med betoning på digitala kanaler och sociala medier.

Reklambyrån Valentin&Byhroch Mockupbildar tillsammans fullservicebyrån Valentin Experience.

Crowdfundingplattformen Fundedbymelanserar ett samarbete med FoodtechVillageoch Sweden Foodtechkring programmet CrowdfoodAccelerator, med målsättningen att ”fånga in den växande startupscenen inom framtidens matteknologi”.

United Screens ingår säljavtal med Frmantlemedia gällande annonsering på Youtube på den nordiska marknaden. I avtalet ingår att United Screens representerar och säljer Fremantlemedias räckviddsmiljö för Youtubeannonsering.

Ingo lanserar nya filmer i reklamserien Mannen utan lokalsinne. Filmerna ska stärka Ingos position som ”lågprisalternativ inom drivmedel” och kampanjfilmerna kommer att synas i tv, radio, lokalpress och sociala medier. Bakom kampanjen står reklambyrån Honesty. Starcomär medie- och pr-byrå.

Advania har vunnit uppdraget att skapa en plattform för it-infrastruktur åt TrollhättanEnergi.

Consid har tagit fram en ny webbplattform på uppdrag från släpvagnstillverkaren BrenderupGroup.

DO JOBB

Almega Tjänsteföretagen söker förbundsdirektör

Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...

Dagens opinion söker praktikant inom marknadsföring och media

om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...