”Telia och Tre visar att IoT slår hårt”

VECKANS UX. Telia och Tres senaste kampanjer är en omvärldsanalys av användarnas uppkopplade vardag och visar vart teleoperatörerna tror sig ha sina kassakor framöver. Och det stavas med tre bokstäver: IoT. Beaconomists Alex Mörén dyker in i två kampanjer levererade av Sveriges mest prisbelönta reklambyråer. Två av landets största teleoperatörer har lanserat kampanjer med en
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.