Största barriärerna till personalisering
Resursbrist är största hindret mot personalisering, visar Sailthrus undersökning Decoding Peronalization. I undersökningen har amerikanska och brittiska anställda intervjuats för att höra vilka faktorer som hindrar dem att nå sina uppsatta mål gällande att implementera personalisering i kundkommunikationen. Detta enligt Emarketer. DE STÖRST HINDREN MOT PERSONALSIERING Bristande resurser (tid, personal och pengar) – 42 procent
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.