”Papper och penna är bästa verktygen för storytelling”

VECKANS STORYTELLER. Mynewsdesk Sveriges content- och sociala medier-chef, Amanda Lundin berättar om hur storytelling ger företag ett syfte bortom försäljningsmål. – För företag tror jag att det kommer vara viktigare än någonsin att ha ett syfte som är mer än bara ett försäljningsmål. Att hela tiden fråga sig själv ’vad är syftet med detta?’ Det
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.