”Metro lyckas med sitt 3-minuters content”

VECKANS UX. Metrojobbs gör kampanj med 3mintalk för att motivera, inspirera och sprida kunskap och lyckas skapa content som känns relevant och välanpassat för målgruppen, anser Beaconomists Alex Mörén. I 14 veckor pågår jobbsajten Metrojobbs digitala kampanj som består av Ted Talks-liknande inspirationsfilmer baserade på konceptet 3mintalk, framtaget av agenturen Profile Agency, där profilerade föreläsare
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.