Martech – mara för marknadsförarna

När vi startade Beaconomist 2014 tyckte vi att vi var riktigt på vår spaning om hur marknads- och kommunikationsavdelningar borde vara utformade på företag och organisationer. De coolaste avdelningarna skulle vara organiserade och bemannade som medieredaktioner. Morgonen skulle inledas med ett ”redaktionsmöte” där dagens kommunikationsinsatser skulle planeras beroende på läget i omvärlden. En ”redaktion” är
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.