Konsten att göra rätt content

JOBBA DIGITALT. Contentbyrån Spoons marknadschef Björn Owen Glad berättar hur företag och organisationer ska tänka för att hitta rätt slags content. – Vad som är rätt content beror på tusen olika saker. Det mest grundläggande är att innehållet måste rymmas inom företagets sweet spot. En sweet spot är skärningspunkten mellan avsändarnytta och mottagarnytta. Helt enkelt
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.