H&M utökar samarbete med Alibaba/ Creo och Unreel bildar ny byrå

VECKANS AFFÄRER. H&M erbjuder sina varumärken på Tmall. Creo och Unreel slås samman och skapar ny digitalbyrå. H&M och Alibaba Group utökar samarbetet genom att erbjuda utvalda H&M-varumärken på Alibabas e-handelsplattform Tmall på den kinesiska marknaden. Creo och Unreel går samman och bildar digitalbyrå specialiserad på rörlig media. Det nya bolaget har drygt 40 medarbetare.
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.