Förlagen upp till kamp med influerarnätverken

Bonnier, Aller Media och Metro är tre mediehus som inte tänker låta influerarnätverken göra sina affärer i fred. Men alla influerarnätverk verkar inte svimma av mediehusens influerarambitioner. Beaconomists listning visar att det finns väl över 1 000 influerare i Sverige. För någon vecka sedan accentuerades influerarnätverkens påverkan på affärerna för medieaktörerna. Bonnier samlade sina influerar-affärer
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.