Filmstudion lever och frodas – med b2b-pengar

När alla kan spela in rörligt med mobil kan en filmstudio tyckas lite överflödig. Men tvärtom, så bygger content-byråerna ut sina studios. Och det är i flera fall b2b-pengar som står för fiolerna. GÖRAN LIND, TILLFÖRORDNAD VD PÅ APPELBERG Ni har anställt tre personer till er filmstudio. Kan du berätta om satsningen som pågår? –
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.