Econtent listar steg för framgånsrik native-annonsering för förliga filmer i mobilen.
1. Kroka användaren de 2-3 första sekunderna.
2. Använd snabba klipp och close-ups.
3. Jobba med överdimensionerad text.
4. Skapa action, få användaren att agera direct efter filmen, kanske för att ladda ner en kupong.
5. Gör ljudet sekundärt. Det mesta rörliga innehållet i mobilen konsumeras med ljudet avstängt.
LÄS HELA ARTIKELN HÄR

Rolf van den Brink
DO JOBB
Sveriges åkerinäring är en av landets största och mest betydelsefulla näringar, en motor för hela näringslivet som säkerställer att varor och tjänster når fram varje...
AcadeMedia är det största oberoende utbildningsföretaget i norra Europa med verksamheter i Sverige, Norge, Tyskland, Nederländerna, Storbritannien, Polen och Finland. Bolagets storlek skapar trygghet och ger...
Är du en skicklig skribent med djup kunskap inom hållbarhetsrapportering och redovisningstekniska detaljer? Brinner du dessutom för kommunikation så kan det här vara rollen för...