Digitala trion som ska få Stampen att växa

Mediebolaget stärker med tre rekryteringar för att bland annat öka tillväxten i b2c-affären. Stampen Media plockar in Louise Jacobson till tjänsten som digital growth manager där hon blir ansvarig för digital bearbetning, automatisering och tillväxt i b2c-affären. Louise kommer närmast från Röhnisch och tillträder på Stampen Media i mars. – Louises tjänst är skapad för
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.