Data driver Tele2s kundupplevelser

Tele2s kommunikations- och marknadsdirektör Åse Holmberg berättar om telekombolagets arbete kring datadriven marknadsföring. – Det är en väldigt aktuell fråga, särskilt med tanke på GDPR. För oss är det väldigt viktigt att vi är varsamma med vilken data vi samlar in, hur vi lagrar den och vad vi använder den till då vi värnar om
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.