”Contentserierna tar nästa steg till underhållning”

VECKANS UX. Företagens content-webbserier på Youtube efterliknar allt mer tv-serierna, anser Beaconomists Alex Mörén. I skrivande stund har de nya content-webbserierna Det stora utbytet (Nibe) eller SOS Glöm inte att komma ihåg (SOS Alarm) ännu inte lanserats. Webbserierna kommer att köras ut inom kort på organisationernas egna kanaler samt på Youtube, men redan nu går
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.