Contentbyråerna tar matchen med de nya contentnätverken

Byråerna Borg & Owilli, Rubrik och Birdh berättar om hur den svenska contentmarknaden påverkas av de nybildade contentnätverken. Precis som i andra byrådiscipliner präglas contentbranschen av skapandet och inträdet av stora byrånätverk där stora blir större och contenterbjudandet omvandlas till fullserviceerbjudande. De största contentbyråerna återfinns alla i dag i dessa nybildade nätverk. Bland nätverken finns
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.