Capgemini utvecklar rugby-upplevelsen med data

Management- och it-konsulten Capgemini ingår samarbete med HSBC World Rugby Seven Series för att förbättra tittar- och användarupplevelsen, rapporterar The Drum. Samarbetet med den internationella rugby-turneringen innebär att Capgemini blir sponsor och global innovationspartner till turneringen, med målsättningen att förbättra fansens upplevelse på plats, på tv och i sociala kanaler. Capgemini ska använda sig av
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.