Cancerfonden letar efter en content-byrå och är ut i en pitch.
Cancerfonden använder sig i dag av ett antal olika content-byråer. Dessa har fått enstaka uppdrag från Cancerfonden. Men nu letar Cancerfonden via en pitch efter en fast byrå.
– Vi håller på att ta in en ny contentbyrå. Content har legat på flera olika byråer tidigare. Nu väljer vi att lägga det i samma byrå, säger Jeanette Sundin, ny marknads- och kommunikationschef på Cancerfonden.
I oktober avgörs vilken byrå som får det prestigefyllda uppdraget.

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...