Byråerna om sociala mediernas ”storys”

JOBBA DIGITALT. Contentbyrån Make Your Marks koncept- och strategichef Carin Roeraade och Social Minds vd My Söderholm förklarar hur företag och organisationer ska tänka kring valet av Instagram eller Snapchat för sina ”storys”. CARIN ROERAADE, KONCEPT- OCH STRATEGICHEF PÅ MAKE YOUR MARK – Valet av plattform för sin sociala medier-story börjar med att ta reda
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.