”Bethards lek med stereotyper lurar tittarna effektivt”

Spelbolaget Bethard leker med manliga stereotyper och tittarnas fördomar om spelbolagen vilket skänker branschen lite välbehövd självdistans, i den första reklamfilmen med Zlatan Ibrahimovic, anser Beaconomists Alex Mörén. Zlatan Ibrahimovic har gått in som delägare i det svenska spelbolaget Bethard. I samband med det lanserar spelbolaget sin första reklamfilm med Zlatan Ibrahimovic och skådespelaren Dragomir
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.