I en pod ger Ericsson sin syn på hur internet of things påskyndar disruptiv industriell innovation.
I podden deltar Erik Kruse, strategisk marknadsföringschef på Ericsson och Catherine Mulligan, digital chefsstrateg på Future Cities Catapult. Podden är inspelad på Mobile world congress.
Erik Kruse berättar bland annat om samarbeten med Maersk och Volvo och en uppkopplad cykelhjälm. Han berättar också att Erik Kruse har 400 000 uppkopplade bilar i sitt trafikmoln.
Lyssna på podden här
Bild: thomasvanmanen.nl

Rolf van den Brink
DO JOBB
Sveriges åkerinäring är en av landets största och mest betydelsefulla näringar, en motor för hela näringslivet som säkerställer att varor och tjänster når fram varje...
AcadeMedia är det största oberoende utbildningsföretaget i norra Europa med verksamheter i Sverige, Norge, Tyskland, Nederländerna, Storbritannien, Polen och Finland. Bolagets storlek skapar trygghet och ger...
Är du en skicklig skribent med djup kunskap inom hållbarhetsrapportering och redovisningstekniska detaljer? Brinner du dessutom för kommunikation så kan det här vara rollen för...