4 digitala verktyg för att förbättra content-arbetet
EXTERNT. Content Marketing Institute listar digitala verktyg och appar som kan användas för att förbättra arbetsprocessen inom content-teamet. Här är verktygen. ZEST En content-modereringsplattform som identifierar relevant content och som exkluderar irrelevant content som inte hör till kärnfrågan. Plattformen kan användas för att analysera vilka typer av content och vilka delar av innehållet som inte
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.