
Organisationen Visit Sweden utser en ny marknadskommunikationschef.
Uppdraget går till Jenny E Kaiser, som senast har jobbat som tillväxtchef för reklambyrån Åkestam Holst.
Hon har även jobbat på Forsman & Bodenfors, DDB, OMD, Canal Plus, Egmont Tidskrifter och som Visit Swedens chef i USA under 2016 då organisationen kampanjade med ”Sweden on Airbnb”.
”Att få representera Sverige och marknadsföra landet som en ”måstedestination” ur ett globalt perspektiv är en möjlighet som inte kommer varje dag. Och när det nu med anledning av pågående pandemi är mer avgörande än någonsin att få igång svensk besöksnäring kunde jag inte motstå denna chans att tillsammans med hela teamet på Visit Sweden göra skillnad som verkligen betyder något”, kommenterar Jenny E Kaiser.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...