VECKANS BRIEF 19: Handelsbanken och Fritidsresor om sina tv-projekt
Vill du också vara en stolt prenumerant av Dagens Opinions digitala magasin Veckans Brief och få 40 utgåvor rakt ner i fickan? Mejla då prenumerera@dagensopinon.se.
krönika
• Anseende och Thomas själavandraren
affärer
• Gullers flyttar – efter 20 år
• Peje Emilsson: Rådgivningen tar mest tid
• VECKANS AFFÄRER: Youme plockar hem 10 miljoner
case
• Företagen som byter reklam mot egna kanaler
• Antonia Ax:Son Johnson (fp) om hållbarhet
• Cohn & Wolfe hjälper Carlsberg med alkoholfritt
• Kommun 65: Sveriges bästa kommun – utan kommunikation
verktyg och analys
• TNS Sifo rankar myndigheter och organisationer
kundrörelser
• Tolgfors-medarbetare hjälper Springtime köpa loss Saab
utlandssvepet
• Fleishman-Hillard ber om ursäkt för styckemord-release
• Aktieägarna förlorar miljonbelopp – Nasdaq tiger om Facebook
• Twitter lyfter med ny logga
• 80 procent dumpar långsamma varumärken
• Dells kommunikationschef går till pr-byrå
jobba effektivt
• Hur crowdsourcar man, Setenay Orman?
folkrörelser
• Lennart Wallander vill luncha med konsumentbolagens chefer
• På nytt jobb – Jung värvar Star-konsult
spaningen
• Från de hemlösas tidning i Tyskland till Vattenfall
• En öppen Per Schlingmann vs ett tillslutet regeringskansli
kalendariet
• På gång: Prime undrar om Obama vinner?
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.