Unilever till Edelman Deportivo
– Vi deltog i en lokal pitch i höstas och vann uppdraget. Det ska bli jättekul och inspirerande att jobba med Unilever. Med mycket engagemang och innovativa idéer ska vi nå företagets kunder på nya sätt, säger Jasper Hein Nordling, kundansvarig för Unilever på Edelman Deportivo.
– Vi deltog i en lokal pitch i höstas och vann uppdraget. Det ska bli jättekul och inspirerande att jobba med Unilever. Med mycket engagemang och innovativa idéer ska vi nå företagets kunder på nya sätt, säger Jasper Hein Nordling, kundansvarig för Unilever på Edelman Deportivo.
Unilevers beauty- och personal care-segment består bland annat av varumärkena Toni&Guy, HMW, TreSemmé, Vaseline och Dove. Först ut i arbetet är en kampanj för Dove som lanserar sin nya hårvårdsserie Advanced Hair Series med hjälp av håryoga.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.