Byråns hållbarhetskunnande gav kommunikationsbyrån Narva en större affär med konsumentjätten Unilever.
Narva har tidigare utfört kommunikationsuppdrag för Unilevers varumärken.
Nu kommer ett nordiskt ramavtal på plats där Narva ska hjälpa Unilever att styra om mot hållbart i Norden. Byrån vill inte svara på frågor om hur omfattande ramavtalet är.
”På Unilever vill vi göra hållbarhet till en del av vardagen. Som en stor aktör inom FMCG (snabbrörliga konsumentvaror) har vi möjlighet att driva verklig förändring, och hur vi kommunicerar det arbetet till våra kunder och konsumenter är en viktig del i den resan”, kommenterar Sandhya Forselius, kommunikationsansvarig för Unilever i Norden.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...