Resumé snor Dagens Medias byråtävling
Tryckföretaget Arkitektkopia arrangerar sedan tre år tillbaka reklamtävlingen Inhous
Tryckföretaget Arkitektkopia arrangerar sedan tre år tillbaka reklamtävlingen Inhouse. Tanken är att premiera reklam som producerats internt på marknadsavdelningar och inte av en reklambyrå.
Några som hittills vunnit Inhouse-priset är Mackmyra, Mekonomen och Ica.
Tävlingen, som har konstruerats av pr-byrån Berntzon Bylund, har tidigare arrangerats tillsammans med Dagens Media men i år har Arkitektkopia bytt mediepartner och i stället valt konkurrenten Resumé.
Det berättar Joachim Berntzon, vd för Berntzon Bylund:
– Det var dags att prova något nytt.
Pristagarna har hittills presenterats på en gala i februari på Berns i Stockholm.
Dagens Opinion har sökt Arkitektkopias marknadschef.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.